torsdag 29. desember 2011

Dyrebutikk på nett - Tetramin Granules, Granulat fiskefor fra Tetra



Tetramin Granules er super fiskemat fra kjente Tetra.
Granules leveres, som navnet tilsier, i granulat form.
Dette er fiskemat som er egnet for alle typer akvariefisk.
Personlig liker jeg granulat bedre enn f. eks flakfor.
Grunnen til det er at det forurenser akvariet mindre, spises av alle fisk,
egner seg godt til fisk i alle sjikt i akvariet siden det synker sakte.
Også pansermaller er glade i dette foret.

Mange dyrebutikker tar ikke inn dette foret. Hvorfor vet jeg ikke.
Men nå kan du i alle fall kjøpe det hos din Dyrebutikk på nett..
Tetramin Granules inneholder alt fiskene dine trenger av næring.
Fremmer fargeprakten hos fiskene i dine akvarium, og gir god helse.

Et supert for som jeg alltid har tilgjengelig til mine akvarium.
Dette er fiskemat jeg uten problemer anbefaler på det sterkeste!
Du finner dette granulat foret her: http://www.bristols.no/products/tetramin-granulat

Din dyrebutikk på nett - Bristols.no satser kun på de beste produktene til ditt akvarium.

Vi har valgt å bygge opp sortimentet etter egne erfaring, kombinert med kunders ønsker. Her vil vi gå for kvalitet fremfor kvantitet.
Men vi skaffer det aller meste av fiskemat og akvarieutstyr på maks en uke.
Så er det noe du savner i vårt sortiment er det bare å sende oss en e-post via kontaktskjema som du finner på nettsiden vår. Du finner det her: http://www.bristols.no/contact_us


Mvh
Dyrebutikk på nett
www.bristols.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar